środa, 10 października 2018

ANIMAL PRINT

Motywy zwierzęce wracają w modzie jak bumerang. Dla wielu z nas kojarzą się kiczem i tandetą. Print w cętki, paski zebry, skórę węża- albo się kocha albo nienawidzi. 
Trzeba je jednak umieć w gustowny sposób ubrać, bo można z nimi łatwo przesadzić i stworzyć coś niezbyt ciekawego dla oczu. Ograniczając się do jednego motywu zwierzęcego w stylizacji unikniesz wpadki, a uzyskasz szyk i niczym niewymuszoną ekstrawagancje.  
Zapowiada się nieco drapieżny sezon ;)
| trousers- reserved | sweater, shoes, coat- zara | shirt- sh |
xoxo

57 komentarzy:

  1. Klimat zdjęć cuda!
    Buty świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. You look amazing my dear! Perfect outfit!

    https://elenabienvenido.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post, bardzo podobaja mi sie Twoje zdjecia :)
    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, klimatyczne zdjęcia, wow! :D
    Buziaki♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, zdjęcia są niesamowite! Ja niestety nie umiem się przekonać do motywu zwierzęcego.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję!
      a próbowałaś z jakimiś delikatnymi dodatkami?

      Usuń
  6. Uwielbiam twoje stylizacja , są takie oryginalne <3! Wspaniałe zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  7. No ja właśnie obawiam się tych wszystkich printowych motywów, które są hitem tej jesieni... zaraz wszystkie "wielkie znawczynie" ich zaczną wychodzić na ulicę, a jak wiadomo z nimi łatwo można przesadzić i otrzeć się o kicz i infantylność :/

    Ale u Ciebie kochana buty na prawdę mega mi się podobają- robotą robotę nie ma co :D
    Sztosssss !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ufff, no pozytywnie zostały odebrane przez większość moich znajomych i ja sama się w nich bosko czuję B)

      Usuń
  8. Motywy nie dla mnie, ale zdjęcia prześliczne ;)

    http://gabrysiaaaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia są cudowne! Prześliczny outfit ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. No właśnie słyszałam o tym! Obecnie mieszkam w Szwecji i tu moda jest dość inna. Tak czy inaczej mi się zwierzęce printy i tak nie podobają :) A tak poza tym, to jestem zakochana w twoich zdjęciach! Nie wiem czy jesteś modelką czy fotografem? ale chętnie spotkałabym się z tym kto zrobił te zdjęcia i mówię całkiem poważnie!! Ciężko jest znaleźć dobrego fotografa, który zamiast automatycznie pstrykać byle jakie zdjęcia, byle że modelka się jakoś ustawi, to sam szuka jaki kąt, która strona, jakie ujęcie dobrze wygląda, aby to zdjęcie było nietuzinkowe i miało swój własny urok. Oj, dziewczyno, robię to niesamowicie rzadko - obserwuję! :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jacie! jak mi milutko <3
      w sumie gdybym mogła to najchętniej w trakcie sesji rozszczepiłabym się na dwie osóbki i sama sobie pocykała fotki ;p
      jak jesteś chętna to z przyjemnością mogęsię spotkać ;3

      Usuń
    2. No pewnie! Napiszę do ciebie maila :)

      Usuń
  11. Śliczne zdjęcia. U ciebie daje to piękny efekt, ale osobiście mi nie pasują.

    Pozdrawiam kochana KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. mega klimatyczne zdjęcia!
    Ja nie mogę się przekonać do zwierzęcych motywów póki co ;(
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no coś tyyy, dodają zdecydowanie pazura stylizacją ;p

      Usuń
  13. Uwielbiam twoje zdjęcie i ten klimat oraz styl retro. Uwielbiam oglądać takie zdjęcia :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wonderful post, dear! ♥ I really liked it!
    Hugs ♥
    LIANA LAURIE | | My new video

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podobają mi się zwierzęce motywy, a a w szczególności zeberka i a’la wężowa skóra. Najważniejsze w tym wszystkim jest jednak, aby owe materiały nie były z prawdziwej skóry zwierzęcia - mam nadzieję, że zwracasz na to uwagę przy doborze ubrań. Czy to zdjęcia analogowe? Prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat te wszystkie są robione aparatem cyfrowym :3
      bardzo dziękuję!

      Usuń
  16. Klimat zdjęć znowu mnie urzeka i szczena opada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o matulu, bardzo mi milutko! dziękuje i zachęcam do dalszego zaglądania do mnie

      Usuń
  17. Piękne zdjęcia 😍
    Buty również bardzo ładne☺
    Ogółem sesja niczym z modowego magazynu-rewelacyjna😍👍
    Pozdrawiam

    Lili

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcia to czysta petarda! Brak mi słów, są mega!

    OdpowiedzUsuń
  19. o jaaacie, jakie przekochane słowa!!!! buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Niesamowity klimat zdjęć :) nie powiem że jestem ogromną fanką zwierzęcych printów, ale kurteczkę w panterkę w szafie mam :) sesja naprawdę fantastyczna!
    Pozdrawiam cieplutko :*
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny post, cudowne zdjęcia! :D
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, cóż za piękne zdjęcia! Genialna sesja, podziwiam za talent:)

    http://redamancyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne zdjęcia! Były robione analogiem? :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Jejuu brak słów! Zachwycasz coraz bardziej! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdjeica sa magiczne, jak od najepszego fotografa!
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowne zdjęcia! Zgadzam się, zwierzęce dodatki są ok, jeżeli umie się je odpowiednio skomponować z całą stylizacją.
    https://hamster-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczna modelka z Ciebie :) niesamowite zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń

spodobał Ci się wpis? zaobserwuj, a ja na 100% odwdzięczę się tym samym ;)

TOP