niedziela, 26 sierpnia 2018

FRAGILITY

Po całej Polsce szukałam tych butów, bo wyprzedaży się w natychmiastowym tempie! Do złudzenia przypominają te zaprojektowanie przez Coco Chanel, która w 1957 roku stwierdziła, że beż i czerń to najlepsze połączenie, które „ubiera” kobietę od rana do wieczora. Model CHANEL slingback tworzą dwa kolory, gdzie czarny czubek skraca stopę, natomiast beżowa baza optycznie wydłuża nogę. 
Koronka zdecydowanie zasługuje na miano królowej wśród tkanin. Ubrania z niej uszyte, bądź z jej dodatkiem, nabierają pewnego rodzaju gracji, a także i finezji. W modzie nazywane są nawet i dziełami sztuki, a to za sprawą ich subtelnych wzorów oraz precyzji wykonania. 
Niestety w obecnych czasach w obliczu ciągle zmieniających się trendów to nielada wyczyn, a więc tu z odsieczą przychodzą nam sh ;) Trzymajcie kciuki!
xoxo

39 komentarzy:

  1. Cudowny klimat zdjęć ;) Niektóre wyglądają jak obrazy. Pięknie wyglądasz w tej sukience.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjecia:* Od razu przypominaja mi sie lata moich rodzicow, ktorw często ogladam n zdjęciach :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, ale świetnie edytowane zdjęcia! Cudne są ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam twojego bloga! <3 Te zdjęcia są wspaniałe


    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję dziękuję! dla takich komentarzy zawsze miło jest tu wracać <3

      Usuń
  5. Świetne zdjęcia! Bardzo mi się spodobały :D
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia, ciekawy wpis taki inny niż wszystkie które widziałam.

    http://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/2018/08/weselne-stylizacje.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful shoot babe, love the vintage vibes! :) I love your blog and I'm following it and hoping you could follow me back! xoxo

    Blisselly
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się w tych zdjęciach! :)

    http://gabrysiaaaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie przepiękne zdjęcia! Znów mnie zachwyciłaś:) Ja uwielbiam koronkę, sukienkę masz śliczną

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Koronka jest bardzo ładna. A dzisiejsze zdjęcia cudo! :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się niezmiernie, że Ci przypadły do gustu! #staytuned

      Usuń
  11. Mistrzowskie ujęcia <3 Świetnie pozujesz, a Twoje zdjęcia zawsze mają swój klimat <3


    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM


    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia cudowne! Uwielbiam taki klimat :)

    http://261-days.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo subtelne kadry, mają swój urok ;)
    http://kiliphilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jej jakie piękne zdjęcia ;O widzę, że nie tylko w tym poście. Bardzo podoba mi się klimat Twojego bloga <3 Zdecydowanie zostaję i obserwuję! Piękna sukienka, uwielbiam koronki <3 Pozdrawiam!
    womanhoodduty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło czytać tego typu wiadomosci, gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  15. Uwielbiam koronkę! A co do zdjęć to są przepiękne *.*
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne zdjęcia, uwielbiam taki klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne zdjęcia ^^
    swiat-anonimowej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

spodobał Ci się wpis? zaobserwuj, a ja na 100% odwdzięczę się tym samym ;)

TOP