poniedziałek, 15 stycznia 2018

AMERICAN GIRL

Miło mi Was znowu powitać! Tym razem zapraszam Was na małą podróż w amerykańskim stylu ;p

Niewątpliwe klimat zdjęć współtworzy bistro jednoznacznie kojarzące się z barami rodem z USA. Idealnie współgra z moją stylizacją!
*Lokalizacja została wybrana całkiem przypadkowo, a więc poniższy efekt mogę zawdzięczać niewyobrażalnie niskiej temperaturze za oknem, jak i oczywiście cudownej Zuzi ;p
 Tym razem postawiłam na spodnie w czerwono-czarne paski upolowane  w lumpeksie (za złotówkę!), czarny t-shirt kupiony na wyprzedaży w zarze, a całość dopełniłam koszulą w kwiaty z najnowszej kolekcji reserved. Do tego proste, czarne buty z welurowymi sznurówkami, musztardowa torebka i mamy to! ;)
 Na koniec moje ulubione zdjęcie z całej sesji!
Dajcie znać jak Wam podoba się stylizacja i czy także lubicie taki wystrój lokali ;)
Tymczasem zapraszam Was na mojego instagrama i fanpaga Zuzy!

101 komentarzy:

  1. Amazing pics dear, I love your outfit! xoxo

    blog
    instagram

    OdpowiedzUsuń
  2. Sesja genialna :) Podobają mi się każde twoje stylizacje :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudowne zdjęcia! Idealnie to wygląda, co za klimat! Mega :)

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod ogromnym wrażeniem, zdjęcia są przepiękne! Kocham taki styl, lokal jest świetny. Twoja stylizacja też jest śliczna, chodź nieco odważna. Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stylizacja w sumie hmmm stawiałam w tym zestawieniu na prostotę ;p

      Usuń
  5. Śliczna stylizacja, super lokal ❤
    Obserwuje
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja i zdjęcia bomba!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super jest ten amerykański klimat. Ostatnie zdjęcie najlepsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna sesja w świetnym klimacie:)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  9. Och, z chęcią odwiedziłabym taki bar! Strasznie podoba mi się klimat tych zdjęć :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wygladasz i bardzo klimatyczny post <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/01/szary-paszcz-kochamy-za-uniwersalnosc-i.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna sesja, idealnie wpasowuje się w ten styl. Udało Ci się w 100%, czuć klimat ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. O matko kocham Cię za te zdjęcia! Jesteś śliczna i twoje stylizacje jak zwykle powalają! Miłego dnia xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega klimat miejsca! Zdjęcia super :)
    Pozdrawiam
    FotoHart

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne, klimatyczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękne zdjęcia! rzeczywiście, klimat jak z filmów amerykańskich :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie knajpki w amerykańskim klimacie :) Choć sama nigdy w takiej nie byłam
    Stylizacja świetna, ale chyba słabo nadająca się na tę porę roku :D
    Spodobały mi się te pasiaste spodnie

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, zdjęcia i stylizacja prezentują się genialnie! Bardzo podobają mi się sesje w amerykańskim klimacie ;)
    https://w-nikeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Outfit idealnie pasuje do wnętrza! Gdzie jest to bistro ? haha :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wystrój tego lokalu jest przecudowny! Zdjęcie z milkshakiem mnie totalnie ujęło. Chciałabym znajdować w lumpeksach takie perełki jak Ty, szukam takich spodni od dawna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no te spodnie udało mi się nabyć totalnie przez przypadek ;p

      Usuń
  21. O tak, uwielbiam tego typu wystrój! Nie mogę się doczekać aż sama wybiorę się do takiego lokalu, bo mam to w planach po swoich feriach! Podoba mi się Twój outfit :D

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ładne i ciekawe zdjęcia wyszły w tym bistro, a stylizacja oryginalna bardzo mi sie podoba :)
    https://s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Klimat rzeczywiście baaardzo amerykański :D Dałabym wszystko za taką miejscówkę w pobliżu do jakiejś sesji.
    Ślicznie się uśmiechasz ;)
    Pozdrawiam!

    https://odrobinapolotu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Great post dear! I love your blog. :)

    I followed you. Follow back?
    http://alexanic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna stylizacja i fotki! Ta stylizacja przypomina mi bar z serialu Riverdale który aktualnie oglądam :)

    http://nkarolainn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. rzeczywiście bar jak z USA - brakuje tylko jajek na bekonie i dzbanka z kawą :D
    wyglądasz super, spodnie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha, w menu była taka opcja śniadania ;pp
      dziękuję bardzo!

      Usuń
  27. Mega klimatyczne zdjęcia! Twoja stylizacja zachwyca. :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Mega stylizacja, wszystko wspaniale współgra <3

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna jesteś. Masz świetny styl, a w dodatku robisz super zdjęcia <3

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jacie, niezmiernie mi miło! takie słowa zdecydowanie mnie motywują!

      Usuń
  30. Śliczne butki !
    Zdjęcia są wprost genialne, super na nich wyszłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Love your striped pants. They're so chic and can be styled so many wonderful ways.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Zdjęcia wyszły rewelacyjnie! Jestem zachwycona ;) Ogólnie z całego zestawu spodnie podobają mi się najbardziej :)
    https://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Zakochałam się w klimacie tych zdjęć! <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Zarówno stylizacja jak i wnętrze lokalu mnie zauroczyły <3
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam twoje zdjęcia, ślicznie wyglądasz :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/01/futerko-w-kolorze-butelkowej-zieleni.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne zdjęcia, masz bardzo ładny uśmiech!
    Widać, że dobrze czujesz się przed obiektywem :)
    Pozdrawiam cieplutko http://sandrafotoblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie wręcz przeciwnie- bardzo się stresuje!

      Usuń
  37. O jeju masz świetną urodę, zazdroszczę!
    Ja również wyłapuje różne perełki w lumpie za złotówkę :D

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uuuu, to koniecznie lecę do ciebie na bloga je zobaczyć!!

      Usuń
  38. świetne, klimatyczne zdjęcia;) pięknie wyglądasz!

    https://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny klimat zdjęć ! A i stylizacja naprawdę mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowny klimat zdjęć, stylizacja jak zawsze świetna, nie wiem jak Ty to robisz, ale uwielbiam, jak łączysz wzory!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  41. Wow uwielbiam Twojego bloga kochana! ♥ Śliczna stylizacja! Wyglądasz cudownie! <3 Zawsze potrafisz zainspirować! Pozdrawiam, miłego dnia
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jacie! bardzo mi miło czytać tego typu komentarze <3

      Usuń
  42. Ale te spodnie są super!! No i klimat zdjęć genialny. Naprawdę sesja wygląda jak tworzona w Amerykańskiej knajpce. 😍

    OdpowiedzUsuń
  43. Wspaniałe zdjęcia <3
    https://lifejulson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. wow you look stunning dear,beautifull combination,lovely pictures..
    https://clicknorder.pk online shopping in lahore

    OdpowiedzUsuń
  45. Rzeczywiście to bistro dało Ci niesamowitego uroku do zdjęć. To wspaniałe jak przez przypadek można znaleźć tak wyjątkowe miejsce. Właściciel nie miał nic przeciwko, że robicie zdjęcia? ;)
    Zdecydowanie jedna z Twoich lepszych sesji! Stylizacja idealnie pasuje do tego miejsca i muszę przyznać, że podoba mi się :)
    Takie taniości a jaka super stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmmmm, nie miał nic przeciwko ;p na szczęście ;p

      Usuń
    2. W sumie darmowa reklama jego bistro :D

      Usuń
  46. Pięknie wyglądasz!

    Pozdrawiam ♥ + obserwuję! :)
    One Masked Girl

    OdpowiedzUsuń

spodobał Ci się wpis? zaobserwuj, a ja na 100% odwdzięczę się tym samym ;)

TOP